داغونم...داغـــــــــــــــونـــــــــــ...




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعيت من در ياهو



آمار وب



طراح قالب:



لوگو دوستان



موزيک و ساير امکانات





تنها که باشی

تنها که باشی

دوست داری کسی اسمت را صدا کنه حتی اگر اشتباه شده باشد

تنها که باشی

دیگه بغضی نمیمونه که نشکسته باشه و غروری نیست که شکسته شده باشه

تنها که باشی

هر صد سال یه بار میری سراغ گوشیتو اونو چکش میکنی

تنها که باشی

کسی درک نمیکند تنهایی ات را هر چقدرم که بگی یه اه کوچیک در ته دلش و تمام

تنها که باشی

تازه به صورت عمیق منظور جمله رو میفهمی:

نمـیــבانـے، 

چه בرבے בارב !

وقـتـے ...

פـالـم ...

בر واژه هـا هـم نـمے گنجـב …!
 
تنها که باشی
دیگه وقتی چن تا ادم میبینی مث قبلا ها خودتو نمیگیری
شروع میکنی بهخندیدن و خوشحالی کردن
تنها که باشی
تازه ارزش واقعی خندیدن و درکش میکنی
جدی میییگم
امتحانش مجانیه

 

♥ೋღ T.T.M1380☃ღೋ

 

  


نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت0:58---13 آبان 1394
وبلاگت زیباست واحساسی لایییییییییییییییییییییییییییک

درسا
ساعت17:41---2 مهر 1394
دوستم میگفت پیاز تنها ماده غذایی هست که میتونه اشک آدمو در بیاره....
من برای اینکه ثابت کنم اشتباه میکنه، یه نارگیل برداشتم و زدم تو سرش
اونم کاملا به اشتباهش پی برد...بعععععععععععععععععله

بیا وبم شاد شی


simin
ساعت11:06---29 شهريور 1394
برای دوست داشتنت



محتاج دیدنت نیستم ...



اگر چه نگاهت آرامم می کند



محتاج سخن گفتن با تو نیستم ...



اگر چه صدایت دلم را می لرزاند



دوست دارم بدانی



حتی اگر کنارم نباشی ...



باز هم ، نگاهت می کنم ...



صدایت را می شنوم....



همیشه با منی


مجتبی
ساعت18:12---27 شهريور 1394
سلام عالی و توووووووووووووووپه

نگین
ساعت11:06---23 شهريور 1394
سلام ..نیازی نیست تو شرمنده باشی..
کامران یه جوری میگفت نمیخام عکسشو حراج کنم که انگار من میخام برم عکستو به همه نشون بدم..خوبه در عوضش تو هم عکسه منو میدیدی...
والا منم عکسمو به هر کسی نمیدم به تو وکامران اعتماد کرده بودم که میخاستم عکسمو بدم...
این کامران یه جوری ابجی ابجی میکرد که باورم شده بود...
ولش اجی جون .
پاسخ: ابجی جونم شرمندتم من راضی به ناراحت شدنت نبودم باور کن عزیز دلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط T.T.M1380 در 9:57 | |



کپي برداري بدون ذکر منبع غير مجاز مي باشد

طراح قالب : ميهن تم